About Me

My photo
was born on 1992*a year older every august 13*born and grow up at kuala lumpur*lovelife at princess's lake town:) *i'm juz a simple gurl*not perfect,not pretty*sometimes become lazy,crazy,noty and ect :)*lurve family and fren specially the person that important in my life*

Followers

message :)

Follow by Email

Zulaikha. Powered by Blogger.

Friday, 15 June 2012

Thanks make me happy

Hari ni saya balik rumah lagiii.. hehehehe
tu pun nak cerita kat orang.. tak habis2 dengan balik rumah.. padahal dua minggu lepas baru je balik.. hahahahah..
rumah tercinta mana boleh tinggal.. kena balik selalu, homesick la kata kan...
yes! memang saya sanggup selalu balik rumah daripada bosan duduk di PMM..
http://www.emocutez.com

refer to my title.. " Thanks make me happy "
siapakah yang telah berjaya membuat saya gembira ni..
Ehemm.., siapa lagi si dia la..
Hmm, saya pun tak tau macam mana nak cakap...tapi awak selalu berusaha nak buat saya happy kan..?
awak buat lawak, nak buat saya ketawa..sebab apa erkk??
firstly, awak selalu nak tau saya tengah buat apa, kat mana..take care la kata kan..huhuhuhu ~
kadang2 saya rasa rimas jugak..masa mula2 tula..
lepas tu setiap kali apa yang awak nak buat mesti awak akan call tak pun msg saya bagitau..
masa tu dalam hati.. " aishhh, pelik pulak aku dengan dy ni.. aku bukan gf dy pun nak bagitau tengah buat apa, nak pergi mana... "
Akhirnya terjawab la persoalan tu yang sememangnya awak dah jatuh hati kat saya..dan awak pun dah curi hati saya.. Tahniah kerana dah berjaya mencuri hati saya.. hehehe !!
http://www.emocutez.com

thanks jugak sebab hari tu dah bawa saya jalan2 keluar tengok wayang citer Madagascar 3..
hahahaha.., kelakar citer tu, macam budak2 je tengok citer cartoon.. tapi best !! saya happy..
lepas tu balik rumah sama-sama tadi , awak siap nyanyi2 lagu kat saya lagi.. hehehe..

Awak selalu cakap yang awak sayang sangat2 kat saya.. awak suka kat saya, awak nak jaga saya sepenuh hati awak.. saya tau awak ikhlas cakap semua tu kat saya..tapi macam yang saya pernah cakap saya tak nak berharap.. kalau ada jodoh kita, ada la..kalau tak ada redha jela.. maafkan saya sebab saya tak mampu jadi yang terbaik untuk awak..

Apa2 pun saya nak bagitau yang saya pun sayang kat awak.. cuma saya malu nak cakap..huhuhuhu..
http://www.emocutez.com
the final of the storynya..
zulaikha is taken by fareez shafiq