About Me

My photo
was born on 1992*a year older every august 13*born and grow up at kuala lumpur*lovelife at princess's lake town:) *i'm juz a simple gurl*not perfect,not pretty*sometimes become lazy,crazy,noty and ect :)*lurve family and fren specially the person that important in my life*

Followers

message :)

Zulaikha. Powered by Blogger.

Saturday 24 December 2011

Broken Heart

26 Ogos 1991...

Telah lahir pada hari itu seorang lelaki yang telah banyak melukakan saya, juga merosakkan kehidupan saya.
Meninggalkan satu titik hitam yang sangat besar dalam kehidupan saya. Dan dia tidak pernah pula merasa sesal, jauh sekali meminta maaf kepada saya..

Dirinya..
telah saya serahkan kepada Allah SWT untuk diadili
Sesungguhnya Allah SWT itu, bersama orang-orang yang dizalimi dan dianiayai.
Semoga ada pengajaran buatnya di atas dunia,
dan balasan di akhirat sana.

................................

Dia ada baiklah juga
Bagi pahala pada saya dengan caciannya..
huhuhu.. http://www.emocutez.com

No comments:

Post a Comment